بنیتز: نمرات در پایان فصل داده می شوند؛ نظری در مورد مورینیو ندارم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: نمرات در پایان فصل داده می شوند؛ نظری در مورد مورینیو ندارم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: نمرات در پایان فصل داده می شوند؛ نظری در مورد مورینیو ندارم

طـرفداری- به گزارش AS، سرمربی تحت فشار مادریدی ها به سؤالات زیر پاسخ داد:

- آیا احساس می کنید صحبت برخی افراد در مورد زیدان، ویکتور فرناندز یا مورینیو به عنوان جانشین های احتمالی شما، بی احترامی است؟

خوشبختانه سال ها در سه لیگ مختلف حضور داشته ام، عناوینی فتح کرده ام و تجاربی به دست آورده ام. من تنها روی کاری که در اختیار دارم تمرکز می کنم. بازیکنان سخت کوشی، احترام و تلاش خود را به من نشان می دهند. من با کار و احترام خود نماینده مادرید خواهم بود.

- تغییرات:

می خواهیم در تمام بازی ها پیروز شویم و زمانی که چیزی نتیجه نمی دهد آن را تغییر می دهیم. نیمه اول دیدار مقابل ویارئال خوب نبود و بنابراین در نیمه دوم برخی چیز ها را اصلاح کردیم.

- نظر شما در مورد از دست دادن نشان قهرمانی جام باشگاه های جهان [روی پیراهن] چیست؟

مهمترین نشان این است [اشاره به آرم باشگاه رئال مادرید] و این تنها چیزی است که در آینده برای من اهمیت دارد.

- رایو:

باید بهترین بازی ممکن را ارائه کنیم و از کیفیت خود استفاده کنیم و اگر در فرم خوب خود باشیم می توانیم هر تیمی را شکست دهیم. رایو باز بازی می کند، فوتبالی هجومی ارائه می کند و ما باید در فاز دفاعی متمرکز باشیم.

- برنابئو:

فکر می کنم هواداران می دانند که چقدر برای ما مهم هستند. آنها همیشه مهم بوده اند. هرچیزی که در پیرامون ما رخ می دهد باید کنار گذاشته شود و هواداران باید روی حمایت از ما تمرکز کنند. سرود لا دسیما می گوید 'زنده باد مادرید' نه هیچ چیز دیگر و این کلیدی است. در هر مسابقه هواداران برای ما نقشی اساسی داشته اند و همیشه نیز خواهند داشت.

-کروس: 

او بازیکن بزرگی است و زمانی که با او صحبت کرده ام او به وضوح اعلام کرده که از بازی در هر منطقه ای که نیاز باشد راضی است. او همیشه در اختیار ماست و بازیکنی کلیدی محسوب می شود.

- مورینیو:

هیچ نظری ندارم. روی مسابقه ای که در پیش داریم تمرکز کرده ام.
 

- پیشرفت:

هر فصل بر اساس شرایط، متفاوت است. به طرز فوق العاده ای به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود کردیم و در لالیگا همه چیز بعد از دو بازی عوض شد. من مطمئن هستم که تا روز آخر برای قهرمانی خواهیم جنگید و صبر کنید تا پایان فصل ببینید که اشتباه می کنم یا خیر. 

- مردم در مورد زیدان زیاد صحبت می کنند رابطه شما با او چگونه است؟ آیا به او به چشم یک رقیب نگاه می کنید؟

شمار رسانه ها در مورد او زیاد صحبت می کنید و همیشه سوال می پرسید. زیدان مربی خوبی است که در حال یادگیری است و رابطه ما خوب است. ما در با هم در این مورد صحبت می کنیم که چه کسی به تیم اصلی بیاید و چه کسی در کاستیا بازی کند.

- بازگشت به جمع مدعیان لالیگا:

فصل قبل رئال مادرید با چهار امتیاز بیشتر صدرنشین بود و در نهایت قهرمانی را از دست داد و آن والنسیا که هفت امتیاز عقب بود با قهرمانی فصل را تمام کرد. نمرات آخر فصل داده می شوند. جو تیم بهتر از آن چیزی است که رسانه ها تعریف می کنند و ما تا آخر خواهیم ایستاد و عناوین را کسب خواهیم کرد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 29 آذر 1394 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.